petak, 1. studenoga 2019.

LEPI DEČKI BREWERY


Maja u suradnji s Lepi dečki brewery


Sigurna sam da čak i oni koji baš i ne vole pivo (blasfemija!) znaju da je posljednih godina craft pokret u Hrvatskoj sve jači i brojniji. Moram priznati da me to jako veseli jer na radost nas ljubitelja piva sve je veći izbor i sve veći broj kvalitetnih piva.


Meni iznimno dragi (i najlepši) upravo su Lepi dečki. Kada su mi se javili, bila sam oduševljena jer sam vjerni fan otkako me s njihovim divotama upoznao moj dragi frend Rudolf-Rudi. Prvotnu napast da ih jednostavno popijem u dobrom društvu teška sam srca otklonila i odlučila ih predstaviti u nekim meni dragim receptima, koji će nadam se i vama biti zanimljivi.



Lepi dečki svoje vragolije kuhaju u Čakovcu. Osnovani su 2016. i u posljednje tri godine ostvarili su sjajan proboj na tržište. Imaju odličan izbor piva, od Kaj-ela koji je, osim što ima savršeno geeky ime, divan i lagano grejpast pale ale za sve, pogotovo one koji možda nisu navikli na craft piva i ne žele se šokirati odmah na početku.

Ako volite blonde ale, probajte Waitapu. Za ljubitelje pilsnera, tu je čakovečko, a Kaj-Pa za one koji vole IPA-rye. Ako pak preferirate witbier, koji je lagan i odlično gasi žeđ, dozvolite da vam oko toga pomogne junak Nikola Zrinski. Meni su pak uz krvavice divno "sjela" Tri mrtvaca.



Sva piva odlično se slažu s raznim mesnim umacima, gulašima, a možete ih koristiti i za polijevanje pečenja - od najjednostavnijeg piceka do pulled porka kojeg npr. u Kaj-Elu možete "kupati" satima. Za kruh i peciva, svakako isprobajte čakovečko ili kombinirajte Kaj-pu i neko jače brašno poput raženog.


Iako se meni sva njihova dosad isprobana piva sviđaju, najdraži mi je porter, Dark side, koji je odličan za biskvitna tijesta i kolače. Mnogima takva kombinacija neće biti neko otkriće, ali ako niste isprobali kolač s pivom, svakako dajte priliku ovom visokom crnom dečku i obratite pažnju na moj idući recept.






Nema komentara :

Objavi komentar