nedjelja, 2. ožujka 2014.

Cheesecake


Maja u suradnji s Pelle - gladni mačak 


Pripremite:

za podlogu, kalup od 26cm:

250g Digestive ili Petit keksa
80g otopljenog maslaca
prstohvat cimeta

za kremu:

750g kremastog svježeg sira (Vindija ili Milbona) + 250g skute (Milbona)
4 jaja
125g šećera
1 mahunu vanilije (ili burbon vanil šećer)
sok i koricu 1 limuna (ja sam upotrijebila Pelleovu marmeladu od limuna)


Sameljite kekse, dodajte cimet i otopljeni maslac. Dobro promiješajte i utisnite u kalup obložen papirom za pečenje. Prvo pecite podlogu samu, bez kreme - 5min na 180C.

Jaja miksajte sa šećerom. (Ako volite slađe kolače, dodajte još 25-50g šećera.)
Kad smjesa posvijetli i šećer se izmiksa dodajte sir. Ja najčešće kombiniram Milbona posni (750g) i masniji sir (skuta 250g) iz Lidla.
Dobro promiješajte, pazite da smjesa bude posve glatka. Dodajte sok i koricu limuna, unutrašnjost mahune vanilije.
Rasporedite kremu po kratko pečenoj podlozi. Smanjite pećnicu na 170C. Pecite 45min.



Ako želite možete dodati i bijeli sloj od vrhnja. Istucite 2 kisela vrhnja s 2 žlice vanil šećera, rasporedite po torti i pecite još 10ak minuta. (Prije stavljanja vrhnja tortu možete premazati tankim slojem pekmeza.)
Ohladite, zatim stavite u hladnjak na nekoliko sati.

Poslužite uz voće ili pekmez po želji. Ja sam upotrijebila fantastičan Pelleov Crveno-crno, od murvi i šumskih jagoda.






Nema komentara :

Objavi komentar