četvrtak, 4. kolovoza 2016.

LCHF oopsie nachosi


Maja u suradnji s Fitness.com.hr

Pripremite:

9 oopsie kruščića, pripremljenih po receptu - link

za nadjev:

250g mljevenog mesa
1 srednje veliku glavicu luka
2 režnja češnjaka
nekoliko žlica pirea od rajčice
sol
svježe mljeveni papar
origano, bosiljak, začinsko bilje po želji


Ranije ispecite oopsie kruščiće.
Na masnoći prodinstajte sitno nasjeckan luk i češnjak. Kad se zastakli, dodajte meso. Povremeno miješajte i kad dobije zlatno-smeđu boju, dodajte pire od rajčice. Začinite i ostavite da se malo ohladi. (Ako želite, u ovaj nadjev možete dodati još neko povrće po želji - tikvice, patlidžan, papriku..)

Naribajte sir koji volite, u ovom slučaju Goudu. Količinu prilagodite svojim željama i kalorijama koje unosite. Jednu glavicu luka narežite na trakice. 
Na svaki oopsie kruščić stavite mesni nadjev, narezani luk, posipajte naribanim sirom. Zapecite nekoliko minuta u pećnici na 200C, opcija ventilator. 


Po želji prelijte kiselim vrhnjem (200ml) ili grčkim jogurtom pomiješanim s vlascem i mljevenim chilijem.



Nema komentara :

Objavi komentar