srijeda, 18. prosinca 2019.

Veganske raw pitice s čokoladnim mousseom


Maja u suradnji s First in the raw

Ako poput mene volite zdrave snackove, pločice bogate orašastim i suhim voćem, a ujedno tražite nešto što je raw, bez glutena i vegansko, onda je First in the raw idealan izbor za vas.

Mene su oduševile čim su se pojavile i moram priznati da mi je bio gušt uklopiti ih u neki moj recept.


Pločice dolaze u nekoliko okusa i zgodne su kao podloga za štangice ili pitice kakve sam ja pripremila, a preporučam da osim moussea s kakaom isprobate i varijantu s rogačem. Divno se nadopunjava sa svim pločicama, naročito ovim šljivastim.


Pripremite, za 6 pitica:

3 First in the raw pločice, okus lješnjak & šljiva
1 veliki avokado
4 žlice kakao praha
prstohvat cimeta
1 žlicu sirupa od datulja
2 žlice bademova mlijeka
po želji malo ruma 


Pločice razvaljajte između dva papira za pečenje. Utisnite u kalupić koji ste prethodno namazali kokosovim uljem. (Moji su kalupići promjera oko 6cm.)

U blenderu pomiješajte avokado, sirup od datulja, bademovo mlijeko i rum. Blendajte par sekundi pa dodajte kakao prah i cimet. Dobiveni mousse stavite u vrećicu i odrežite joj vrh, da ga lakše istiskujete u košarice.


Košarice pažljivo izvadite iz kalupa. Prođite uskim nožićem, zatim ih preokrenite, lupnite po dnu, da košarica ispadne van.

Napunite ih kremom i stavite u hladnjak da se malo stisnu.






Nema komentara :

Objavi komentar