ponedjeljak, 25. ožujka 2019.

Dravski diver ili deverika u kukuruznom brašnu


Maja u suradnji s Fitness.com.hr

Dravski diver, poznat još kao deverika, riječna je riba iz porodice šarana. Meso joj je izuzetno ukusno i slatkasto i mene čak podsjeća na neke vrste bijele morske ribe. S obzirom da je moj tata strastveni ribič, često jedemo ribu, kako morsku, tako i riječnu. Najčešće su to smuđ, šaran ili som, a nešto rjeđe diver. Budući da nisam često nalijetala na recepte s tom ribom, kad je tata donio svježe ulovljene divere, odlučila sam ovaj recept podijeliti s vama.

 Pripremite:

2 divera ili deverike od ukupno 3kg
himalajsku sol
svježe mljeveni papar
3-4 žlice kukuruznog brašna
4 žlice kukuruzne krupice
po želji malo crvene paprike
mast i ulje za prženje


Ribu očistite, odrežite glave, narežite na odreske širine 2 cm. Moj tata svaki odrezak još malo zareže nožem po koži, ali to prepuštam vama na volju.
Obrišite ribu kuhinjskim ubrusom. Posolite, malo popaprite i ostavite da stoji.


Pomiješajte kukuruzno brašno i palentu, dobro uvaljajte sve odreske. Zagrijte mast i ulje i prepecite ribu, sa svake strane nekoliko minuta, da pozlati. Poslužite uz prilog po želji. Ja sam skuhala krumpir koji sam poslužila s maslacem i češnjakom te malo svježe mljevenog papra. 






Nema komentara :

Objavi komentar