četvrtak, 7. listopada 2010.

Pekmez od krušaka



Maja prema maminom receptu


Pripremite:

1 kg krušaka
200g šećera
1/2 vrećice želin šećera
sok jednog limuna


Kruške operite, očistite i ogulite. Pošećerite kruške i ostavite da malo stoje. Zatim ih stavite u posudu za kuhanje, dodajte limunov sok, a pred kraj i želin šećer. Kuhajte poklopljeno 10-20 minuta, na laganoj vatri. Kad kruške omekšaju propasirajte ih ili samo usitnite onoliko koliko želite. U našem ima komadića krušaka.


Vruće ulijte u pripremljene teglice.
Pekmez je odličan kao punjenje u kolačićima od prhog i lisnatog tijesta.











2 komentara :

  1. ja sam radila od kruške i stavila sam još i cimet, odlična aroma
    isto ga potrošila kao punjenje za kolače

    OdgovoriIzbriši
  2. Cimet sigurno super paše.

    Ja sam nastojala upotrijebiti što manje šećera jer su kruške bile naše domaće, jako slatke.:))
    U kiflicama i lisnatom je odličan! :)

    (Maja)

    OdgovoriIzbriši