subota, 8. rujna 2018.

Prženi luk


Maja u suradnji s Fitness.com.hr

Ovih dana sam dobila iznimno puno upita za prženi luk koji sam podijelila na Instagramu. Često ga radim kao prilog uz pulled pork, hamburgere, roštilj, ali i uz neka jela poput mujaddare.


Luk možete uvaljati u brašno po želji, pa odlučite sami, no ja sam ovaj put upotrijebila zobeno brašno. Inače sam ga pripremala i s običnim glatkim brašnom, ali i s heljdinim.

Pripremite, za 6 osoba:

4 srednje velike glavice luka
3 žlice brašna
suncokretovo ulje za prženje
sol


Luk očistite i narežite na tanke šnite. Razdvojite na trakice. Posipajte brašnom, posolite i dobro promiješajte.


Zagrijte ulje i zatim pržite luk.


Nemojte pretrpavati posudu, već dodavajte luk na više puta i zatim pržite dok ne pozlati. Vadite šupljikastom žlicom u posudu obloženu kuhinjskim ubrusima.








Nema komentara :

Objavi komentar