petak, 5. siječnja 2018.

Bakini keksi na mašinu


Maja u suradnji s Priroda&DRUŠTVO

Ne znam kako vi, ali ja od svih keksa najviše volim ovakve, najjednostavnije, starinske i prhke, koji mirišu na maslac i limunovu koricu. Uvijek me podsjete na djetinjstvo i baku, koja je ove kekse pekla u ogromnim količinama, ne samo za blagdane, nego i vikendima, "nek' se nađe koji uz čaj ili kavu".


Sada joj je teško kuhati pa sam ja preuzela pripremu mnogih jela i slastica za koje je ona inače bila zadužena. Tako je i ovaj recept njezin, a ja sam samo umjesto vanil šećera dodala prstohvat vanilije u prahu. Kekse pospremite u limenu kutiju i tako mogu izdržati tjednima. Ako ih ne slistite ranije...

Pripremite:

750g brašna
10g praška za pecivo
375g maslaca
250g šećera
1 vanil šećer ili prstohvat vanilije u prahu
2 cijela jaja
koricu jednog neprskanog limuna  


Prosijte brašnno i prašak za pecivo. U brašnu zdrobite maslac. Dodajte šećer, istučena jaja i limunovu koricu. Zamijesite glatko tijesto i ostavite ga malo da počiva.
Na mašinu za meso stavite nastavak za kekse. U mašinu stavljajte tijesto, vrtite i režite kekse dužine 5-8cm. Slažite na tepsiju prekrivenu papirom za pečenje i pecite 12-15 minuta na 180C.



Spatulom pečene kekse podignite s tepsije i ostavite da se hlade na rešetki. Pospremite u limenu kutiju.
Ako nemate mašinu za meso, razvljajte tijesto i kalupima izrezujte oblike.







1 komentar :

  1. Obožavala sam ove kad sam bila mala... moraću da potražim maminu mašinu.

    OdgovoriIzbriši