srijeda, 17. veljače 2010.

Kocke od maka


Maja prema receptu tete Nene

Pripremite:

7 jaja
250g šećera (možete smanjiti na 180g)
250g mljevenog maka
1 žlica krušnih mrvica natopljenih u rumu (mrvice možete i izostaviti ili upotrijebiti bademe)
150g  maslaca
naribana korica 1 neprskanog limuna ili naranče
kiselkasti pekmez
čokoladna ocaklina


Istucite žumanjke* sa šećerom, dodajte mak, mrvice, koricu limuna/naranče, izrađeni maslac.


Bjelanjke istucite u snijeg, a zatim polako umiješajte u smjesu i pecite 30ak minuta na 160C. (Ovisno o pećnici, ali provjeravajte čačkalicom.)

*Ako volite kompaktniju teksturu, jaja ne morate razdvajati!


Ohlađeni biskvit premažite kiselkastim pekmezom, a zatim čokoladnom ocaklinom. (Za glazuru 3 žlice šećera rastopite u 4 žlice mlijeka, zatim rastopite u tome 100g dobre čokolade. Dodajte 2-3 žlice maslaca. Miješajte da se izjednači, miješajući ohladite.)


Sastojci su za pravokutni kalup od 30ak puta 20ak cm. Ako odlučite peći tortu, upotrijebite kalup od barem 26cm.



Broj komentara: 10 :

  1. Ne, ne ide brašno. Svi su sastojci navedeni.:)

    OdgovoriIzbriši
  2. ajmeeeee! ja obozavam mak!!!! volila bi da mi ko napravi mak sa manistrom i cukrom to nikad u zivotu nisam provala. a ovaj kolac bi sutra mogla napravit, cini mi se jednostavan i fin :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Ajme, ja sam obožavala tjesteninu s makom i šećerom! <3
    Što se ovog recepta tiče, stvarno je jednostavan, a prefin. Možeš još biskvit natopiti sokom od naranče. Meni je tako još bolji.:)

    OdgovoriIzbriši
  4. Odgovori
    1. Hvala! :) To mi je jedan od najdražih kolača. <3

      (Maja)

      Izbriši
  5. Ovaj kolač mama i ja radimo već godinama i tek sam sada skužila da je vjerojatno s ovog bloga:) Jedino umjesto krušnih mrvica stavimo kokosovo brašno i super ispadne. Brzo i fino:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. To je jako star recept i ima razne varijante. Ja sam ovaj modificirala nakon što sam sličan kolač probala kod mame od svoje najbolje prijateljice, a ona ga je dobila od svoje 90-godišnje tete.:))) Kod njih se eto peče već nekoliko generacija.:))
      Inače funkcionira i bez tih krušnih mrvica, samo s makom. <3


      (Maja)

      Izbriši
  6. koja veličina kalupa za torte bi bila odgovarajuća? :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga Floramy, za ovu količinu sastojaka najbolje da upotrijebite kalup od 26cm.:)

      (Maja)

      Izbriši