utorak, 11. rujna 2018.

Chutney/umak od patlidžana i krušaka


Maja u suradnji s Fitness.com.hr

Uz pulled pork često za umak pečem luk, ali i kruške i/ili jabuke pa sam ih ovaj put odlučila kombinirati s patlidžanima. Budući da sam pripremala i polpete od pečenog patlidžana, prethodno sam patlidžane ispekla u pećnici i zatim to "meso" patlidžana naknadno pomiješala s pečenim lukom i voćem. Dio umaka sam upotrijebila za pulled pork, dio poslužila samostalno. 


Pripremite:

6-8 glavica luka (crveni i ljubičasti)
nekoliko režnjeva češnjaka
2 kruške
1 jabuku
1 veći ili 2 manja patlidžana
maslinovo ulje
sol
soja sos po želji
aceto balsamico
masnoću od pečenja


Patlidžane prepolovite i nožem zarežite rešetku. Premažite maslinovim uljem, posolite. Pecite u pećnici zagrijanoj na 180C dok ne omekšaju, oko 40 minuta.


Luk i voće možete peći uz prasetinu, ali i samostalno. Ako pečete uz meso, stavite ga oko sat vremena prije kraja pečenja mesa.


Masnoću od pečenja dodajte u umak, u količini koja vam odgovara. Budući da ja  meso često natrljam dimljenom slatkom paprikom, masnoća od pečenja mesa ima aromu dima. No, ako vi ne pečete meso, nego umak radite samostalno, dodajte dimljenu papriku u umak naknadno.


Pečeni luk, voće, meso patlidžana blendajte štapnim mikserom. Stavite u posudu debljeg dna i na laganu vatru. Kušajte i dodavajte malo soja sosa, malo aceta balsamica. Zaljutite po želji. Poslužite kao umak uz meso.





Nema komentara :

Objavi komentar