petak, 22. srpnja 2016.

{Recenzija} RAWR čokolade



Nedavno sam dobila nekoliko RAWR čokolada za degustaciju pa sam ih odlučila uklopiti u svoje recepte. Nisu svi recepti veganski, ali mislim da se sastojci odlično slažu i nadopunjavaju s okusima čokolada koje sam isprobala. 


Da biste jeli sirovu, vegansku čokoladu, ne morate biti vegani. Vjerujem da mnogi imaju problema s laktozom, glutenom ili jednostavno žele organsku čokoladu pa će za njih ovakav proizvod biti savršen. Uz to, sirova čokolada zadržava razne nutrijente, minerale i enzime koji se kod mnogih drugih čokolada izgube radi proizvodnje na visokim temperaturama.



Isprobala sam čokoladu s narančom, čokoladu s vanilijom i goji bobicama te čokoladu s mentom. Sve su RAWR čokolade sirove, organske, veganske i bezglutenske, bez GMO dodataka i umjetnih bojila, a ujedno imaju i Fairtrade certifikat. 


Zaslađene su lucuma prahom i kokosovim šećerom, sadrže 68-72% kakaa. Bogate su okusima,  iznenađujuće kremaste i topive. 

Možda ću ispasti površna, ali meni se osim okusa izuzetno sviđa i ambalaža. Omoti su divno ukrašeni, a ono što je najvažnije, od recikliranog su papira koji sadrži 10% kakaovih ljuski.


Možete ih naručiti preko webshopa na linku http://www.mojacokolada.hr/hr/391-cokolade-rawr, gdje možete naći i dodatne informacije te razne druge proizvode, drage svim čokoholičarima!




1 komentar :

  1. Volim lijepa pakiranja (npr Mast brothers cokolade su fakat majstori dizajna po meni),a jos vise kad je nesto fino i kremasto :D Hvala za link i bas cu ih isprobati (goji bobice me trenutno najvise privlaci)

    OdgovoriIzbriši