srijeda, 27. ožujka 2019.

Bezglutenski keksi s komadićima čokolade


Maja u suradnji s Fitness.com.hr

Nekoliko meni dragih osoba ima problema s intolerancijom na gluten pa se trudim osmisliti recepte koji im mogu poslužiti, pogotovo u situacijama kada žele neke klasične recepte zamijeniti bezglutenskim. Takav je i ovaj recept za svima poznate chocolate chip cookies ili kekse s komadićima čokolade. 


Upotrijebila sam Alnavit Bio Saatenbrot bezglutensku mješavinu za kruh, kupljenu u Muelleru. Znam, recept je specifičan jer zahtijeva to brašno, ali vjerujem da nećete požaliti ako se odlučite na isprobavanje. Ja sam ga kupila jer moje prijateljice upotrjebljavaju najčešće baš tu mješavinu za kruh, a zbog sjemenki keksi ispadnu jako hrskavi i ukusni.
Smjesa je velika i ispadne 40ak keksa, ovisno o veličini, tako da količine slobodno prepolovite.

Pripremite:

500g Alnavit Bio Saatenbrot bezglutenske mješavine za kruh (Mueller)
125g mljevenih lješnjaka
2 žličice sode bikarbone
pola žličice cimeta
pola žličice začina za medenjake
2 jaja
75g običnog šećera
125 maslaca
2 žlice kokosova ulja


Pomiješajte brašno, lješnjake, sodu bikarbonu i začine. Istucite jaja, kokosov šećer i bijeli šećer. Dodajte omekšali maslac i kokosovo ulje. Spojite suhe i mokre sastojke, dodajte nasjeckanu tamnu čokoladu (može i ona s aromom naranče). Smjesu stavite u hladnjak na 30ak minuta, pećnicu ugrijte na 180C.

Tepsiju od pećnice obložite papirom za pečenje, na nju stavljajte kekse, ali ostavljajte nekoliko cm razmaka između  jer se rašire tijekom pečenja. Ja sam radila loptice koje bih zatim malo spljoštila, dobila kekse promjera 5cm pa su narasli par cm u širinu. Ako želite manje kekse, radite kuglice manjeg promjera.


Pecite 15-20min, ovisno o jačini pećnice. Kada se gore formira korica koja ne propada pod pritiskom prsta, vadite van, ohladite, spakirajte u limenu kutiju.






Nema komentara :

Objavi komentar