četvrtak, 8. ožujka 2018.

Jetrica u umaku (i domaći pljukanci)


Maja u suradnji s Fitness.com.hr
 
Iznutrice uglavnom volite ili mrzite, nema sredine. Ja ih obožavam, s izuzetkom tripica. Od svih iznutrica najčešće kupujem jetra, pileća, teleća, ponekad svinjska. Pileća je obično najdostupnija i najpovoljnija pa sam baš nju izabrala i pripremila ovaj bogati umak. Ako ste poput mene, bit će vam dovoljan sam umak.. Ili možda neki dobar zrnati kruh, za umakanje. No, možete napraviti i neki uobičajeni prilog.

 
Moje pljukance možete pripremiti prema receptu već objavljenom na blogu, ali ovaj umak odlično se slaže i s drugim prilozima - heljdinom kašom, palentom, rižom, rezancima od tikvica..

Pripremite, za 2 osobe:

maslinovo ulje
500g pileće jetre sa srcima
2 srednje velike glavice ljubičastog luka
2 režnja češnjaka
oko 2d domaćeg crnog vina
žlicu zobenog brašna ili tapioke
sol
svježe mljeveni papar
chili


Jetrica očistite od žilica i masnoće. Odvojeno na kolutiće narežite srca. Na maslinovu ulju prodinstajte narezani luk i češnjak. Kada luk povene, dodajte srca. Pirjajte na srednje jakoj vatri. Dodajte jetrica. Miješajte i podlijte s malo vina. Ostavite da se krčka na laganoj vatri, dodajte i malo vode.


Zobeno brašno ili tapioku pomiješajte s još vode ili vina, dodajte u umak. Miješajte, da ne bude grudica. Dodajte sol, papar i chili. Kušajte jetrica, ako su omekšala, maknite s vatre. Poslužite uz prilog po želji.





Nema komentara :

Objavi komentar