subota, 27. svibnja 2017.

Rogačao i datulje punjene bademima i rogačem


 Maja u suradnji s Priroda & DRUŠTVO 

Ja sam u skupini onih osobenjaka koji ne vole piti kavu, ali je konzumiraju u slasticama. Da, znam. Volim slastice od kave, a ne pijem kavu. Uz to ne pijem ni kravlje mlijeko, što mi je uvijek otežavalo izbor toplih napitaka. No, moram priznati da mi je posljednih nekoliko godina ipak lakše. Sve veći broj ljudi konzumira biljna mlijeka pa ih je na tržištu sve više, tako da ne moram svaki put sama raditi mlijeko od badema, riže, heljde.. 


Velik sam fan čajeva, ali ponekad mi više paše nešto nalik kavi, a da nije kava. Jedan od takvih, meni najdražih napitaka kojeg pijem umjesto kave je napitak od rogača ili rogačao. Možete ga pripremiti s kravljim ili bilo kojim biljnim mlijekom, a ako želite gušću teksturu, upotrijebite i malo zobenog vrhnja.

Pripremite, za 1 šalicu rogačao napitka:

250ml zobenog ili bademovog mlijeka
1-2 žlice rogača u prahu
med, javorov sirup ili prstohvat stevije
začin po želji – cimet, đumbir, vanilija, muškatni oraščić, kajenski papar


Stavite mlijeko u lončić, na laganu vatru. Kada se ugrije, dodajte žli(či)cu meda, javorov sirup ili steviju. Pripazite kod zaslađivanja jer je rogač prirodno slatkast. Ja sam upotrijebila žličicu cvjetnog meda jer se odlično nadopunjava s okusom rogača. Miješajte pjenjačom i kada se med rastopi dodajte rogač. Meni je draži jači okus rogača pa stavljam 2 žlice praha. Dodajte cimet, đumbir i malo vanilije. Možete poslužiti i s malo tučenog slatkog vrhnja ili s pjenom od mlijeka.


Budući da jako volim okus rogača, često ga koristim u izradi kolača, ali i brojnim drugim receptima. Jedan od jednostavnijih su ove datulje punjene bademima i rogačem. Za 15ak mesnatih datulja trebat će vam oko 25 badema. Blanširala sam, ogulila i prepržila bademe za jedan kolač koji ću uskoro objaviti, ali vi možete upotrijebiti i sirove, neoguljene bademe.


U multipraktiku usitnite bademe, dodajte žlicu rogača u prahu, žlicu kokosova ulja i malo meda, da dobijete kompaktnu smjesu. Dodajte i prstohvat vanilije u prahu ili cimet


Ja sam u Prirodi & DRUŠTVU uzela očišćene datulje, ali ako ih slučajno ne nađete, onda iz datulja uklonite košticu i napunite svaku s malo smjese od badema. Ako ne volite rogač, izostavite ga ili dodajte malo kakao praha




Nema komentara :

Objavi komentar