nedjelja, 18. prosinca 2016.

Riža na mlijeku


Maja za Priroda & DRUŠTVO 

Nedavno sam posjetila Prirodu & DRUŠTVO i moram priznati da mi je “riža na mlijeku” koju sam ugledala na polici odmah izmamila osmijeh na lice. Jako je volim, ali moram priznati da je kroz godine bilo svakakvih pokušaja dok je nisam naučila skuhati onako kako mi odgovara. Utvrdila sam da mi najbolje uspijeva s rižom srednjeg zrna, ali eto sada možete kupiti rižu na kojoj je naglašeno da se koristi baš za tzv. puding od riže, nama poznatiji kao riža na mlijeku.
Možete se pridržavati nekog uobičajenog omjera, od 100g riže na otprilike pola litre mlijeka, ali i dodati više mlijeka ako volite da je riža rjeđa. Možete kombinirati mlijeko i slatko vrhnje, ali imajte na umu da se slatko vrhnje brže zgušnjava, a da pritom riža još uvijek nije dovoljno kuhana. Zato ga radije dodajte na kraju. 


Začine i okuse birajte prema želji. Vanilija, cimet, zvjezdasti anis, kardamom, suho voće, ali i korice agruma, kokos, rum ili neki liker učinit će je zanimljivijom i dati joj vaš, poseban touch.

Pripremite, za dvije zdjelice:

100g riže
1-2 žlice šećera ili meda (možete upotrijebiti i sladilo ili zaslađivač po želji)
600ml mlijeka (za vegansku varijantu upotrijebite biljno mlijeko po želji)
prstohvat vanilije u prahu ili ekstrakt vanilije
pola žličice cimeta ili jedan štapić cimeta
koricu 1 limete


Ulijte mlijeko u posudu debljeg dna. Dodajte šećer, začine i rižu. Ako koristite ekstrakt, a ne vaniliju u prahu ili mahunu, ekstrakt dodajte pred kraj kuhanja.


Povremeno miješajte i pričekajte da uzavri. Zatim smanjite temperaturu i poklopite. Kuhajte 15ak minuta pa otklopite, dodajte koricu limete i kuhajte još 10ak minuta, do željene mekoće i gustoće. Po želji umiješajte malo slatkog vrhnja pred kraj, kako biste dobili još kremastiju strukturu. Poslužite samo, uz svježe voće ili preljev po želji. 









Nema komentara :

Objavi komentar