srijeda, 9. prosinca 2015.

Shortbread keksi


Maja prema receptu drage prijateljice Nike

Nika i ja, obje horoskopske Djevice, volimo mnogo istih stvari, ali najviše sarkazam, crtić Up i shortbread kekse. Jedna od naših prepiski bila je baš o tim poznatim škotskim keksima pa mi je dala svoj provjereni recept. Meni su dragi svi keksi od maslaca, ali budući da me za Škotsku vežu mnoge lijepe uspomene ne čudi da su mi ovi ipak najdraži.

Pripremite:

225g maslaca
60g  šećera u prahu
250g glatkog brašna


Izmiksajte omekšali maslac i šećer u prahu. Dodajte brašno i zamijesite tijesto. Razvaljajte, izrezujte oblike kalupima. Poslažite u tepsiju obloženu papirom za pečenje i pecite 10 minuta na 175C, da pozlate. 


Malo ohladite pa premjestite na rešetku. Od ove količine dobit ćete dvije tepsije, odnosno 40ak manjih keksića. Keksi su izuzetno prhki i intenzivno mirišu na maslac.




Nema komentara :

Objavi komentar