četvrtak, 28. veljače 2013.

Banana kolačići ili banana bread bez brašna i šećera




Pripremite, za 6 kalupića:

1 veću bananu
1 L jaje
1 mahunu vanilije
žličicu Stevije (ili žlicu meda)
1 žlicu maslinovog ulja
1 šalicu bademovog brašna (mljevenih badema)
2 žlice kakaa bez šećera
pola žličice cimeta
prstohvat soli
1 žličicu praška za pecivo


Narežite banane i stavite ih u blender. Dodajte jaje, unutrašnjost mahune vanilije, Steviju i ulje. Miksajte da se dobro prožme, a zatim dodajte bademovo brašno, kakao sol i sodu bikarbonu.

Ulijte u namašćene kalupe, po želji ukrasite orašastim plodovima i pecite oko 25 minuta na 180C.




Smjesu možete staviti i u duguljasti kalup, samo udvostručite sastojke!





4 komentara :

  1. Ja pravim ovaj banana bread bez kakaoa, s više banane. Da li je jedna kašika meda zaista dovoljna da sve to zasladi? Izgledaju veoma lepo.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga Deana,

      ovo je više neka dijetna verzija, po paleo principima. Ja ne jedem većinu ugljikohidrata ni šećer. Šećer uopće ne koristim, a kad sam u određenim fazama prehrane/treninga pečem neke zdravije varijante kolača pa smo odlučile objaviti i pokoji takav recept. U sve deserte stavljam Steviju, ali može i med, agava, što kome bolje odgovara.

      Kad radim banana bread poduplam ili utrostručim sastojke, ovisno o veličini kalupa.

      Hvala ti na komplimentu, ja baš gledam tvoje šnenokle.:cvili:


      (Maja)

      Izbriši
  2. Ako u šnenoklama šećer zameniš stevijom ili xylitolom, a umesto one dve kašike brašna staviš dva žumanceta više, imaš čist low carb desert. Just sayin'. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehe.. :)) Probala sam i šnenokle i neke druge "jajaste" deserte sa Stevijom, ali nije mi to to.. Vjerojatno je do okusa Stevije. Isprobala sam već 3 vrste - baš zbog nekih stvari od jaja/bjelanjaka i nije mi se svidio okus, ali u drugim slasticama je ok.:)))

      (Maja)

      Izbriši